Sunday, May 27, 2007

The Bridge De Noord


























































Lopend door het laatste stukje landelijk gebied die er in Ridderkerk nog is , ook Ridderkerk [net als zoveel gemeenten in Nederland] heeft zich schuldig gemaakt aan het dwangmatig vol bouwen van zijn polders , meestal zijn het troosteloze, fantasieloze half leeg staande industrieterreinen of met zogenaamde nieuwe park/bosachtig zogenaamde natuurgebieden, of de polder het niet waard is om aan te zien , lopend op de brug de Noord om wat scheepvaart e.d te spotten kom ik twee collega spotters tegen , en het leuke is , dat ze weten van het bestaan van mijn blog , ze vertelden mij dat ze de dag erop gingen spotten bij Van Lendt , achteraf moest ik wel lachen , kom ik daar met mijn digitale camera aan , wat zij in hun handen hadden zag er wel indrukwekkend uit , toch ben ik zelf niet ontevreden met het hier boven gemaakte resultaat , groet Ton



No comments: