Friday, June 08, 2007

A New Superyacht

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
























So as you can see I am updating my site , a new lay-out , but I have lost some important scripts , and also I am learning to use my dashboard and some new possibility's for using my blog , so for this moment a post with some links and photos of our new Super Mega Yacht photo update later
Deze week ben ik overgestapt naar een nieuw mijn MyBlogger , was wat huiverig omdat te doen , was al een beetje aan het testen met een ander blog, en was telkens weer mijn scripts kwijt , of tot vervelens toe gaf hij weer een foutmelding aan , en zou het zonde vinden wat ik in een jaar tijd had opgebouwd kwijt te raken , maar al doende leert men , het nieuwe dashboard is nog handiger in gebruik dan het oude , degene die zitten te denken aan een blogspot kan ik je gerust MyBlogger aanraden .

No comments: