Saturday, May 05, 2007

MY Sherakhan facelift of an Old Lady

















Sherakhan face-lift of an Old Lady build in 1966 for the Dutch Stichting Koninklijk Onderwijsfonds voor de Scheepvaart as the Ms Prinses Margriet and from 1992 till 2002 was her owner the Maritiem Instituut Willem Barentz , Terschelling and then sold to Unlimited Yacht Charter V.o.f , Maarssen go to Sjaak and Lilian for more photos.


In 2004 was ik voor wat laatste werkzaamheden in Werkendam daar lag de World is not Enough afgemeerd bij de Firma Hoogenboom , er lag nog een jacht naast , wat het precies was kon ik helaas niet zien , verbogen onder een beschermfolie , bij stom toeval kom ik op de site van Sjaak en Lilian terecht , tot mijn verbazing zie ik mij met een collega op de foto staan , maar dat terzijde, weet nu dat het de vroegere Prinses Margriet is van Stichting Koninklijk Onderwijsfonds voor de Scheepvaart gebouwd in 1966 en op 16 juli 2002 verkocht aan Unlimited Yacht Charter V.o.f. Maarssen voor ombouw tot cruiseschip in de Middellandse Zee en in April 2004 herdoopt in Sherakhan link

No comments: